Weekje in het kort - Reisverslag uit Ravenshoe, Australië van Hilda Pols - WaarBenJij.nu Weekje in het kort - Reisverslag uit Ravenshoe, Australië van Hilda Pols - WaarBenJij.nu

Weekje in het kort

Blijf op de hoogte en volg Hilda

08 December 2012 | Australië, Ravenshoe

Woensdag 28 november
- Met Simmsy opnieuw naar zijn plekje om te zwemmen
- Het besluit genomen om hier tot 16 jaqnuari te blijven
- Boof en Selena hier blij mee gamaakt
- Praten en film kijken met Sean een gast van het hotel

Donderdag 29 november
- Douche
- Lezen
- Op Tewey's fiets een half uur in de hitte heuvel op heuvel af fietsen
- Boos worden op Simon omdat hij me geen water geeft terwijl ik uitgedroogd en
- Opnieuw douche
- Springer (de pup van Cooper (de zoon van Boof en Selena) bevrijden van de trampoline
- Blauwe nagellak eraf halen, beseffen dat me nagels blauw blijven
- Werken
- Afscheid nemen van Sean

Vrijdag 30 november,
- Vandaag Movemberdag = mannen met snorren en baarden om kanker aandacht te geven
- Een snor tekenen op me gezicht
- Verdrietig zijn omdat Sean weg is
- Recept voor pannenkoeken opzoeken
- Helpen in de keuken
- Werken
- Drinken met Simon en Simmsy
- Simon doet een dansje
- Simmsy gaat jodelen
- Ik vertel ze dat ik niet dronken wil worden
- Simmsy doop mij tot zijn kleine zusje

Zaterdag 1 december,
- Schoonmaken
- Politie/ brandweer/ ambulance rijdt door Ravenshoe met toeters en bellen om de kinderen blij te maken of iets
- Boodschappen doen voor de pannenkoeken die ik zondag gaat bakken
- Kleren wassen
- Werken
- Jeff de bakker naar huis sturen omdat ik wil slapen

Zondag 2 december,
- Simon leren schoonmaken
- Kleren strijken
- De donkere was doen
- Kamer schoonmaken
- Werken
- Tony de motobiker komt weer langs en wacht dit keer 2 uur om samen met mij een rondje te toeren
- Genieten van het motor rijden
- Tony de crater en de Falls laten zien
- Zwemmen bij een meer met schildpadden en vissen
- Kou lijden op de moto omdat de zon al onder is
- te laat zijn om pannenkoeken te bakken
- Super warme douch nemen
- Bloedneus krijgen
- Slapen

Maandag 3 december,
- Tony belooft op me vrije dag langs te komen en me naar Innisfail te brengen
- Werken
- Was strijken
- Bloiedneus krijgen
- Simon missen omdat hij naar Cairns is
- Lia en Alesther zijn terug
- Wifi en slapen

Dinsdag 4 december,
- Redbull kopen want dat heb ik nodig vandaag
- Wegsmelten voor de ven
- Jaloers zijn op de Nederlanders in de sneeuw
- Simon is terug en heeft een kater
- Werken
- Wifi werkt niet dus niet skypen met mama
- Slapen

Woensdag 5 december,
- Wakker worden om te skypen maar wifi doet het niet
- Een uur later nog niet
- Wakker worden van de rook, we zitten midden in een bushfire
- De mensen uit de buurt doen alsof het normaal is
- Ik krijg er hooftpijn van
- Ow ja, het is sinterklaas
- Helpen met de kerstversiering
- Bushfire wordt erger
- De mensen hier zijn nu ook bezorgt want het is nu al meer dan 9 uur aan het branden
- Ik wou gaan zwemmen maar de Creek staat al in brand (3-5 min lopen)
- Tony en zijn harley staan voor de deur
- Zwemmen bij lake Eckham
- Naar tony's boot en vriendin
- Slapen op hun boot

Donderdag 6 december,
- Tony en Neil helpen met hun boten (ze kopen boten, repareren ze en verkopen ze daarna weer)
- Naar Innisfail omdat het te warm is om te werken
- Met de kinderen uit de buurt spelen
- Naar Innisfail varen om uit eten te gaan

Vrijdag 7 december,
- Met Tony in een klein bootje naar de oceaan scheuren en daar een rondje varen
- Terug naar Ravenshoe
- Simon is vertrokken zonder afscheid te nemen
- Werken
- Kletsen met Lee een gast
- Slapen

Zaterdag 8 december,
- Nog steeds geen Wifi
- Boof verteld me dat hij geen andere werknemer kan vinden
- Naar het internetcafe

  • 08 December 2012 - 13:20

    Oma En Opa:

    hallo hilda
    fijn dat je weer een reisverslag mailt
    het is daar wel erg warm he,en hier hadden wij sneeuwstorm .
    je kan het niet in denken, ik geloof best dat jij wel even wil rollen in de sneeuw.
    maar.....heel laas dat kan niet !
    je heb gelijk dat je tot januari blijft je ben nu gewend en dan ga je weer
    veder kijken . doe voorzichtig op die harlie dat je geen ongeluk krijgt
    dan moet je nog langer blijven .je maak wel leuken fotos hoor
    veel plezier nog en een dikke knuffel van oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ravenshoe

Hilda

Actief sinds 08 Juli 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 29715

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Here we go!

Landen bezocht: